Zasady pomocy technicznej



Firma Gambit świadczy pomoc w razie problemów w czasie użytkowania programu. Pomoc może dotyczyć zarówno problemów technicznych związanych z instalacja programu jak i jego zastosowania do określonych celów.

Zasady ogólne:
  • Firma udziela bezpłatnej pomocy technicznej legalnym użytkownikom produktów firmy Golden Software, Inc. zakupionym w naszej firmie.
  • Osoba zwracająca się o pomoc techniczną zobowiązana jest podać numer licencji używanego programu i w razie konieczności udokumentować legalność jej posiadania.
  • Problem należy zgłosić na stronie naszego serwisu technicznego

    www.gambit.net.pl/serwis

    .
  • W zgłoszeniu usterki lub problemu muszą być podane następujące informacje:
    • nazwa programu, numer wersji, środowisko pracy
    • numer licencji i dane zarejestrowanego użytkownika
    • opis problemu, w miarę możliwości powinny być załączone pliki, które pozwolą odtworzyć w naszej firmie sytuację awaryjną opisywaną w zgłoszeniu